• ButtonThingy

    Welcome to the Watex Warriors! To join, just go to the Join page. No more than 30 hours after you've joined, we'll put you on our Ranks page. Feel free to browse the site! :) The site is 100% safe to access. It's completely virus free!
    Banner
  • Archives

  • Pages

  • About Dwain

    Hello my name is Dwain! I joined WW in 2015 and have no history with this particular army, but I have a lot of experience having led some top armies in my time so far in this community. I intend to bring it back to it's former glory.
  • About Lucario564

  • WW’s 3rd Banner

Lalalalala ~ Voting on new Laws!

❗ Voting Ends: Friday, May 6th @ 11:59 P.M ❗

Okay, hi. If you don’t know my name is Scampi Bri 😀 If you do know me then this is just old news; i’m a retired WW leader, and i’m now the Site Editor/Government page maintainer for this army. I was looking at the laws and then I just thought to my self, okay this is just a bunch of baloney.

So since WW is now a Waffle Republic, which the people vote on stuff and stuffs, lets take our first sip of what it’s really like to be in a Waffle Republic!

So here are the polls, vote “Yes” if you agree to the Law, vote “No” if you disagree to the Law. (You don’t have to comment with the colors.

Now lets get started!

  1. No hacking
  2. No major fighting (swearing at each other while in a fight, over and over)
  3. Owners/Mods on chat cannot ban – kick – or guest for no reason
  4. No taxes placed on Waffles and Syrup!
  5. No talking about sexual orientation point of views, ex. homophobic slurs, or yelling on chat everyone should be gay (or some crazy stuff like that)
  6. Don’t type in all caps more than 3 times in a row on chat and on the site comments
  7. Don’t talk about sexual things on the site comments/main chat (take it to private chat!) ex. cybering(online sex), saying things like (lol excuse me) – (penis, vagina, i wanna f*ck you, boobs,) and other sexual remarks.
  8. Don’t harass people in Private Chat (ex. cyber raping, flaming them, etc.)
  9. Leaders can’t fire – demote – ban – guest – de-owner reset chat other owners like 3ics, 2ics, and other Leaders; without the OKAY from soldiers and other leaders. 
  10. Be nice to enemy army leaders that piss you off and you wish they could just leave CP armies for ever or something (lol). 
Okay, have fun voting!
~ Scampi Bri 🙂
Green Edit- Bri check out my page that is still drafted. You’ll know what one. Give me your opinion. Thanks!

29 Responses

  1. Oh, and if you have a suggestion for a law, then comment it at the end of your comment after you vote!

  2. Yes to all of them.

  3. 1-9 no
    10 yes

  4. 1. No hacking YES
    2. No major fighting (swearing at each other while in a fight, over and over)Yes
    3. Owners/Mods on chat cannot ban – kick – or guest for no reason Yes
    4. No taxes placed on Waffles and Syrup! Yes
    5. No talking about sexual orientation point of views, ex. homophobic slurs, or yelling on chat everyone should be gay (or some crazy stuff like that) Yes
    6. Don’t type in all caps more than 3 times in a row on chat and on the site comments
    Yes
    7. Don’t talk about sexual things on the site comments/main chat (take it to private chat!) ex. cybering(online sex), saying things like (lol excuse me) – (penis, vagina, i wanna f*ck you, boobs,) and other sexual remarks. Most definitely yes
    8. Don’t harass people in Private Chat (ex. cyber raping, flaming them, etc.) Yes
    9. Leaders can’t fire – demote – ban – guest – de-owner – reset chat other owners like 3ics, 2ics, and other Leaders; without the OKAY from soldiers and other leaders. Hella yes
    10. Be nice to enemy army leaders that piss you off and you wish they could just leave CP armies for ever or something (lol). Meh

  5. No spying.
    No advertising.
    No Impersonation. EVAR

  6. 1. yes
    2.yes
    3.yes.
    4. YES
    5. uhhh yes…?
    6.no
    7.yes
    8.yes
    9. yes
    10. NOOOOOO

  7. 1. Yes
    2. Yes
    3. No jk yes
    4. Yes
    5. Yes
    6. Yes
    7. Yes
    8. Yes
    9. Yes
    10. No lol

  8. Yes to all 😀

  9. Yes
    Yes
    Yes
    Yes
    Yes
    Yes
    Yes
    Yes
    Yes
    No

  10. Wex stops making people eat Waffles when they’re blue should be one… *wary*

  11. 1. Yes
    2. Yes
    3. No
    4. Yes! xD
    5. No
    6. No
    7. No
    8. No – it’s private chat. PRIVATE. People should be able to do what they want.
    9. Yes
    10. No

  12. 1-9- Yes
    10. NEVARRRRRRRRRRR

  13. Yes to all 10 I guees

  14. [Comment Removed due to impersonation]

  15. yes to all

  16. 1. Yes
    2. Yes
    3. Yes
    4. Yes
    5. Yes
    6.No
    7. Yes
    8. Yes
    9. Yes
    10. No

  17. 1. Yeah
    2. Yeah
    3. Yeah
    4. Yeah
    5. Yeah
    6. Yeah
    7. Yeah
    8. Yeah
    9. Yeah
    10. Heck no ahahahah

  18. 1. Yes
    2. Yes
    3. yes
    4. yes
    5. yes
    6. no
    7. yes
    8. yes
    9. yes
    10. no

  19. 1) Yes.
    2) Yes.
    3) Yes.
    4) YEAH!
    5) Yes.
    6) Yes.
    7) Yes.
    8.) Yes.
    9) Yes.
    10) I refuse to answer that.

  20. 1. Yesh
    2. Yesh (take it to another chat or PC)
    3.Yesh (does anger issues count too?)
    4. Yesh yes and YAYZ!
    5. Gross, yesh
    6. No (yes if it’s noobishly annoying)
    7. Yesh
    8. Yesh
    9. Yesh
    10. Yesh

  21. Haha, I remember you. You were fired from WW after a merge.

  22. k i will get a like and i will like it

  23. AJK GO BACK TO BP CHAT NO ONE LIKES YOU

  24. 1. Yes
    2. Yes
    3. Yes
    4. YEAH! (Yes)
    5. Yes
    6. Yes
    7. Yes
    8. Yes
    9. Yes
    10. Yep (YES)

    Good rules yeah. 😛

    ~Keith

  25. Yay looks like I have a impersonateor -_-

  26. YES 1-10
    No 0-0
    New law sugestion: No making fun of someone for any medical conditions. (I have a bleeding disorder. o_e)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

w

Connecting to %s

%d bloggers like this: